Restaurant Brands International Inc. (RBI), утворена в результаті злиття американської Burger King і канадської мережі кав'ярень Tim Hortons, в четвертому кварталі знизила чистий прибуток більш ніж вдвічі, що зумовлено зміною в податковому законодавстві США в 2017 році.

Власник Burger King вдвічі знизив чистий прибуток

Про це з посиланням на Інтерфакс-Україна повідомляє БизнесЦензор.

Читайте також: У Конгресі США досягли згоди для запобігання шатдауна

Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий прибуток у жовтні-грудні склав $163 млн, або 64 цента в розрахунку на акцію, порівняно з $395 млн, або $1,59 на акцію, отриманими за аналогічний період роком раніше.

Між тим скоригований прибуток підвищилася до 68 центів з 66 центів на акцію.

Виручка збільшилася до $1,385 млрд порівняно з $1,234 млрд.

Аналітики, опитані FactSet, в середньому оцінювали скоригований прибуток компанії на рівні 67 центів при виручці в $1,39 млрд.

У повідомленні наголошується, що показники складно порівнювати, оскільки рік тому компанія здавала звітність за іншими стандартами.

Порівнянні продажі Burger King без урахування коливань валютних курсів у четвертому кварталі зросли на 1,7%, Tim Hortons - на 1,9%, Рореуеѕ Louisiana Kitchen - на 0,1%.

Експерти в середньому прогнозували підвищення продажів Burger King і Tim Hortons на 1,6%, Рореуеѕ Louisiana Kitchen - на 0,4%.

Продажу RBI у світі через власні ресторани і франшизи за підсумками 2018 року збільшилися на 7,4% порівняно з 7,9% роком раніше.

Котирування акцій RBI за останні три місяці зросли на 10,4%, в той час як фондовий індекс Standard & poor's 500 за цей час знизився на 2,6%. За останній рік капіталізація компанії збільшилася на 12%.

Restaurant Brands International є однією з найбільших за величиною мереж ресторанів швидкого харчування у світі.


Дивитися коментарі →